Fotboll och allsång

Fotboll (korpen)
I måndags hade vi match och vi vann med 3-1 och jag missade öppet mål, har inte hittat målet med nya dojerna än. Tony var bäst på plan, gjorde två mål och var nära en assist på min miss. Nu har vi en stor möjlighet att gå upp men har både 3 och 2 kvar i ligan så vi får hoppas tt vi kan ta tre pinnar.

Igår var det avslutning på allsången för iår och jag hoppas verkligen att Björn Skifs tar över nu, jag tycker Anders har bästa året på skansen iår och då kan han lämna över. Programet var det bästa iår med Lasse Berghagen och grymma Skifs i huvudrollerna med buktallandet var det som var roligast. Vi ses nästa sommar igen, då kanske jag står på scen.

älskar er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0