mitt 2009

Finns mycket att berätta men kommer inte att få plats med några detaljerade saker så delar in de i kategorier med frågor och svar, lite tråkigt men tar inte flera timmar att skriva.
Året 2009:
Bättre än 2008? - Utan att tveka, absolut.
Kommer 2009 var bättre än 2010? - Trorligtvis.
Nyårslöfte? - Att alla val jag gör kommer att ledas av hjärtat.

Vänner:
Träffade jag nya vänner? - Ja, det tackar jag hemskt mycket för.
Tappade jag kontakten med vänner? - Ja, tyvärr.
Saknar jag någon av de jag tappat kontakten med? - Ja.

Skolan:
Saknar jag den? - Ja.
Saknar jag klasskamraterna? - Ja.
Bästa läraren? - Conny Johansson.
Mest stolt över? - Att jag tog studenten så klart.

Jag:
Slog jag till någon? - Nej, har blivit äldre nu.
Bästa dagen? - 12 juni, studenten och min brorsons födelse.
Fylla? - Ja, efter studenten har det rullat på men nyår blir lugnt.
Bakfylla? - Efter studenten, annars har jag mått toppen dagen efter.
Bästa vänner? - Mattias Norling och Fredrik Norling.
Bästa vänner utanför familjen? - Johanna Gunnarsson, Emma Ybert och Michael Engberg.
Någon dag jag vill glömma? - Om man glömmer så har man inte lärt sig någonting så svaret är, NEJ.
Något jag ångrat? - Måste stå för allt man gjort så svaret är, NEJ.

Det jag önskar mig med 2010:
Att alla i världen får ett bra liv.
Att Skutskärs IBK vinner alla matcher som är kvar på säsongen.
Att jag har pengar att flytta förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0