Johan Falk: GSI - Gruppen för särskilda insatser

Johan Falk: GSI - Gruppen för särskilda insatser

För fjärde gången är Jakob Eklund tillbaka som poliskommisarie Johan Falk och vi kommer att se honom i minst 5 filmer till. Johan är nyss hemkommen ifrån Haag efter jobbet på europol och ska jobba med den nya polisgruppen som kallas GSI (Gruppen för särskilda insatser), gruppen når resultat där alla andra har fallit och Johan börjar fundera på om de inte använder okända metoder. Detta är allt jag kan säga om storyn eftersom de flesta recensenter redan avslöjat så mycket så vet man redan innan filmen börjar mycket av handlingen, att Joel Kinnaman är god och man fattar att i den sista filmen så kommer alla svaren att falla på plats. Jag ska säga att när nyheten kom att det skulle bli sex filmer till om Johan Falk så jubblade jag men efter trailern så skrattade jag för att den var så dålig, efter filmen visades det sig att första känslan ska man lita på. visserligen är "GSI" den sämsta av de hittils fyra filmerna men fortfarande mycket bra. Ser mycket fram emot resten av serien men tvivlar på att de kommer att vara lika välgjorda och spännande som denna.

Betyg: CCCC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0