Var fan är sommaren?

Den här veckan har varit helt värdelös, vädermässigt och det måste till en bättring för så här kan vi inte ha det. Jag undrar just nu var fan är sommaren, det finns faktsikt en risk för att sommaren blir precis lika värdelös som förra året så solen döck upp när sommaren var över. Tv-sommaren har hittils inte bjudit på mycket mer än fotboll och även om fotboll är roligt så hade man hoppats på lite bättre utbud, hoppas det blir bättre ju längre det lider. Ska se Lotta på liseberg, Allsång på skansen och morden i Midsomer på måndag och tisdag iaf och det ser ut som att tisdag är den dag det händer mest på tv för ska spela in andra program som går samtidigt.

Måste fundera lite på vad jag ska göra i framtiden för jag börjar bli lite stessad och skulle kunna tänka mig att jobba med vad som helst nästan, bara jag har råd att skaffa lägenhet av lönen. Jag längtar efter att börja jobba med tv senare i livet eller journalistik men jag vill nog ha ett lite annat jobb så här i början, har börjat skriva på mitt första filmmanus också. Vill inte berätta mycket om det mer än att det är en komedi och att det är en uppföljare.

Till sist vill jag rekomendera Wallander - skulden som var bättre än hämnden.

SES:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0