Livet

Livet
Har inte skrivit på ett tag för har känt att kroppen har varit helt utpumpad men nu är jag tillbaka. Varför förstår vissa människor ingenting, varför måste man förklara in i minsta detalj vad man menar för att få folk att förstå. Jag orkar inte, då lägger jag hellre ner diskussionen. Jag tror att de som förstår det jag skriver, de är mina riktiga vänner. Tar en dag i taget så får man se vart det leder, just nu så pekar pilen uppåt och ska försöka fortsätta med det men varje dag stöter på sina egna problem. Ta vara på dagen för man vet inte vad som händer imorgon, eller?

Veckans lista

Kanonerna

Fredrik Norling
Fan vad han är bra imål alltså.
Skutskärs IBK
Vinst med 12-11 över Mora, behöver man säga mer.
Mammas pojkar
Helt enkelt ett skönt program.
Kalkonerna
Älvkarleby innebandy
Fy fan vilken dålig match.
Anna Anka
Varför finns hon fortfarande med i tidningarna, LÄGG AV!
Stefan Izisahki
Säkert felstavat men hans filmning tar priset.

Veckans höjdpunkt

Fredrik Norling, en härlig helg med brorsan.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jadu då vet man att man inte behöver kolla på nån av dina matcher då det bara e gnäll när du ser nån av mina =)

2009-10-18 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0