Lördagskvällen

I lördags var jag på Johannas födelsedagsfest fest på wasa i Skutskär och jag hade det riktigt trevligt, hoppas ni andra också hade det. Kvällen började vid sju snåret då jag drog till Johanna med blommor och väntade där tills de var redo att dra iväg. Det var en lång väntan men samtidigt var det väldigt roligt och Johanna din mamma är riktigt rolig, kom ihåg det. Efter Johanna hade lekt färdigt med tejpen och Emma fixat till sig klart bar det iväg i högsta fart till Wasa, ett litet stopp på preem innan bara. Medan Johanna, jag och Emma väntade på att resten skulle dyka upp så samtalade vi lite och drack lite. Sedan började alla dyka upp och partyt var igång. Jag delade en caprissoca med kakan och beställde in en brezzer vattenmelon och en cola, detta gick på 100 spänn och sedan fick jag en brezzer till utav servitören utan att jag hade beställt. Jag tackar och tar emot. Quiset vanns utav micke som tog en lakrits shots till första pris medans jag och kakan som kom delad tvåa tog en tequila shots, riktigt gott. Jag höll mitt tal som uppskattades tydligen men jag menade också allt jag sa.
Jag drog vid ett för att jag behövde sova någon dag under förra veckan.
Allt om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0