MATCHEN DIV.6

Vi spelade den sista matchen för säsongen i div.6 och vi förlorade med 2-1, jag gjorde mål. Vi skapade ganska många lägen men vi hade extremt svårt att göra mål medans motståndarna fick två mycket enkla mål, surt. Nu får vi se hur det blir men hoppas att man kan fortsätta spela med det laget för man har grymt kul.
Imorgon har älvkarleby träning så får se om jag ska träna eller ej, har ganska ont i ljumsken men det är smällar man får ta ibland. För övrigt var jag inne på arbetsförmedlingens hemsida och kollade vad det fanns för jobb och det var typ bara telefonförsäljare jag skulle kunna jobba med, får väl lämna in ett intresse.
Tack för mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0