VECKANS LISTA DEL 5

SUPERVECKAN!
Det har varit en riktig kanonvecka på tv och i mitt liv men nu kommer veckans lista där kanonerna är fler än tidigare, många saker har varit bra med veckan som gått.
5 kanoner

På spåret: special - Avskedsavsnittet var perfekt och mycket underhållande.
Ingvar Oldsberg - Tack och hej efter 22 fantastiska säsonger av på spåret.
Doobidoo - Äntligen är denna fantastiska serie tillbaka.
Lasse Kronér - Enligt mig sveriges bästa programledare.
VM-Kval - Kan det bli mer spännande än så här.

Kalkonen

Fotbolls EM - Det sämsta mästerskap jag någonsin sett och Sverige förlorar mot Norge, haha.

En rolig sak var att när Ingvar och Björn tackade för sig i på spåret sa jag att det vara endast två stycken personer som jag ansåg skulle kunna ta över Ingvars jobb, det var Kristian Luuk och Lasse Kronér. Kristian drog det längsta stråt och det ska bli intresstant att se om programmet är lika bra som jag hoppas. Om 11 veckor ungefär får vi svaret.

Betyg på Sveriges spelare ifrån kvalet mot Ungern, två spelare får under godkänt och det var för att de vimsade runt på planen.
Andreas Isaksson  ++
Mikael Nilsson  +
Daniel Majstorovic  +++
Olof Mellberg  ++++
Behrang Safari  +++
Anders Svensson  +
Kim Källström  ++++ (Matchens lirare)
Rasmus Elm  +++
Samuel Holmen  +++
Johan Elmander  +++
Zlatan Ibrahimovic  +++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0