glömmer aldrig

Jag, Micke, Emma och Johanna var ute i skogen för att grilla igår, vi pratade om tiden som var den viktigaste i mitt liv. Tiden på Rotskär med alla klasskamrater som betyder så mycket för mig även om jag inte har kontakt med alla, lärare som man gillade och inte gillade. Pratade bland annat om Rolf som var bättre än vad man då tyckte, det är synd att han gått ur världen men vi ska alla på den vägen vandra. Jag hade tre fantastiska år där och saknar massor utav ögonblicken man fick vara med om, alla skratt man fick och aldrig kommer att glömma. Jag älskade även gymnasiet och kan inte riktigt bestämma vilka år som var bäst men eftersom jag har mer kontakt med de från rostkärstiden så var nog den bäst ändå, även om lärarna överlag var bättre på gymnasiet. Då framför allt Conny som var skönare än få men till alla klasskamrater jag någonsin haft, jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0