så trött

Har börjar med ett träningsprogram som är så fruktansvärt jobbigt att ryggen och benen värker hela tiden, jag skojar inte. Det är mycket löpning, mycket arm och ben styrka men det är också det jag måste bygga upp. Även om det är jobbigt så mår jag bra utav det och det har jag saknat så länge.

På fredag är det sista april och det ser ut som det blir en tur i väg till en stuga ute i skogen, kommer dock köra nyktert för är inte alls sugen på att dricka så det får bli läsk eller eventuellt powerade.

Imorn känner jag på mig att det kommer bli en grym dag, iväg och handla saker till fredagen men så också bio. Iron man 2 som jag har längtat efter, själv eller med bror får vi se men en härlig filmkväll blir det iaf. Ska köra 1 timme löpning imorn också, ska bli skönt att komma ut och andas luft med grym musik i öronen.

Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0