Detta trodde jag aldrig

Jag har inte gjort särskilt mycket under födelsedagen än så länge men snart blir det tårta sedan drar mamma till jobbet och jag på träning, det ska bli skönt med det också. Idag har varit en dag då jag tänkt igenom mitt liv, allt jag gjort och alla de där härliga minnena man har och då är det så underbart att man har vänner som skriver så härliga saker både på sms och på facebook. Jag trodde faktiskt inte att så många skulle bry sig om att jag fyllde år men tydligen hade jag fel.

Imorn ska jag vara med Emma, Micke och Johanna och på söndag ska vi äta mat hemma hos matte och paulina, kommer bli härligt.

Till sist vill jag tacka alla vänner, ni betyder mer för mig än jag för er och jag....

Älskar er så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0