inatt knackade huvudvärken på dörren

Var på innebandyfest igår och hade riktigt skoj, pratade en massa och drack en del. Vilken härlig klubb man spelar förr och vilka härliga killar det finns i laget, hoppas på en bra säsong nu som kommer. När det slutade fick man hjälpa fredde hem för han var riktigt full men eftersom farsan vägrade (helt förstårligt) skjutsa honom till harnäs så smällde han i dörren och gick, som tur kom han hem till sig iaf. När jag sedan skulle sova hade jag så fruktansvärt ont i huvudet och har det fortfarande, bara jag inte blir sjuk nu.

Idag så ska jag till Johanna och ha sagan om ringen triologin marathon och sedan blir det sängen.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0