man hade ju sina aningar

Igår kväll skulle jag till Emma, Micke och Johanna, anade att de hade några planer för sig och de hade de. De hade gjort tårta och köpt present, de är så härliga de där tre. Tårtan var supergod och presenten var super, det var faktiskt precis vad jag behövde. Parfymen luktade hur gott som helst och känns nästan som jag har börjat samla på det, har hur mycket parfymer som helst i rummet mitt nu och nu är väl det bara sminket som fattas. Nej, skojar bara. Vi hade så mysigt, vi spelade tv-spel, pilkastning, spela kort och så avslutades det hela med filmen "all the boys love Mandy Lane". Sedan for jag hemåt och var hemma strax förre 04.00 men var tvungen att se de sista 40 min på 2 fast and 2 furious, varken ettan eller tvåan är bra men visserligen är inte trean och fyran mycket bättre men lite.

Idag ska jag kolla på hockey, Djurgården i european trophy. Ska även kolla på doobidoo på svtplay, ett av de bästa program som finns. Nu har jag skrivit färdigt men kan bli fler inlägg under dagen, vi får se.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0