behov

Kommer snart att få pengar men problemet är att jag har varit i starkt behov av de ett bra tag, det finns massor av saker jag behöver handla. Lite nya kläder, ny innebandymask, en bly-ray och så massa andra små saker. Dessa pengar kommer knappast att räcka till allt den första månaden så får köpa grejerna i omgångar men men, man kan inte få allt. Snart är det jul iaf och kul att få lite julklappar men tänker inte så hemskt mycket på julafton, visst ska det bli skoj att umgås med familjen och så men just nu så längtar jag till andra saker mer. Madrasstävling, Melodifestivalen, Morden i Midsomer, Stjärnor på slottet, fotbollssäsongen och en del annat.

Nyår då, det blir nog hemma med familjen och tvivlar på att något annat som jag är sugen på dyker upp men man ska aldrig säga aldrig, trivs att vara hemma med familjen också så det blir nog bra det där.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0