du vet men jag vet inte

I lördags så var jag iväg och köpte en blu-ray spelare samt en tv, fan vad nöjd jag är med prylarna. Detta år har varit ett riktigt skit år men i december månad känner jag att det har börjat vända, känns som man har massor utav rolika saker som ska ske och tror att 2011 är året då allt händer. Det finns som sagt mycket saker som kommer att ske men sedan tvekar jag en del på en grej, grejen är antingen bra eller dålig och när jag vet svaret då är det för sent att ändra sig. Har dock en del tid att tänka under så jag tror att jag nog kommer att fatta rätt beslut samtidigt som mamma och pappa måste få säga vad de tycker.

Hade julklappsbyte i fredags och fick en riktigt bra julklapp, den var enkel men samtidigt en perfekt julklapp även om jag hoppas att jag får någonting annat på julafton och det tror jag också. Johanna hon vet vad man behöver trots att man själv ofta inte vet det, tack.

Älskar er


Kommentarer
Postat av: johanna

tack själv christoffer. Jag har lyssnat på skivan varje kväll när jag ska sova:)!

Grejjen är att jag tycker att du ska prova dig för, och gillar du det inte finns det ingen som tvingar dig att fortsätta. Istället för att du aldrig provade och kommer få ångra det Börjar du men inte trivs kan du sluta, men började du aldrig så kan du inte göra något åt det:)

2010-12-20 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0