Hur har jag kunnat missa?

Jag fullkomligt älskar Sverige och utan för att den delen vara rasistisk, enligt mig får man gärna skicka hit fler utlänningar men däremot så ska de kunna våra krav och lagar men kunna leva som vilken svensk som helst. Men det var inte detta jag skulle skriva om, svensk musik tilltalar mig mycket och blir mer berörd utav svensk musik än om de sjunger på något annat språk men visst finns undantag. Svenska musiker är de bästa i världen med Lars Winnerbäck, Andreas Grega, Håkan Hellström, Säkert, Kent, Ulf Lundell, Hästpojken, Daniel Adams-Ray, Oskar Linnros, Lasse Lindh, Petter, Ted Gärdestad, Cornelis och många många fler. Nu kommer vi till min fråga, Hur har jag kunnat missa Plura och Eldkvarn. Deras låtmaterial är fullkomligt magiskt, det finns så många välskrivna texter att det inte går med ord att beskriva hur bra deras låtar. Från och med nu ligger de välbevarade i mitt hjärta.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0