jaja

Igår tyckte jag att jag gjorde ett viktigt jobb här hemma, hämtade Neo på dagis (gud vad gossig han är), gick ut med hundarna, lagade mat och sedan handlade jag den sista julklappen. Tränade även med jr på kvällen och såg sverige-ungern, vilken match de gjorde tjejerna.

Idag ska jag kolla på channel one cup innan träningen men nu ska jag städa lite, vill känna doften av nystädat när julen snart är här. Imorn så ska jag över till Johanna och byta julklappar, ska bli spännande att se vad man får men spännande att se hur hon reagerar på min julklapp.

Har beställt ett dataspel, måste vara flera år sedan sist. Worms 2 och worms armageddon för bara 99:-, snacka om kap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0