Det var så det var idag

Idag spelade jag och Fredrik tennis och det gick sådär kan jag säga men gillar verkligen inte den här värmen, regnet hade gott kunnat hållit på hela dagen. Sedan duschade jag och satte mig vid datorn då föreslår Fredrik att vi ska springa i spåret och nyduschad satte man på sig löparskorna, sedan for vi till spåret och sprang 3 km. Man har verkligen sämst kondition i Sverige men kom imål före Fredrik så lite nöjd är man, sedan röker han också så det var inte så konstigt. Vi bestämde att han, jag och Matte ska köra triathlon imorn efter de har slutat jobbet, kommer bli jobbigt och simningen kan sabba mina chanser att vinna men håll tummarna.

Allt för idag, älskar er alla.

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0