party is over

Igår fyllde allan 20 så jag åkte dit och så roligt som jag hade kunde jag inte ens i den vildaste fantasi önska, det var perfekt. Jag hade inte så mycket att dricka själv så det var tur att allan hade som man fick dricka av, absolut vodka citron med sprite fungerade perfekt. Eftersom jag lovat att spela med johanna, micke och emma så bar det iväg dit senare på kvällen och det var trevligt där också. Var trött när jag till slut kom hem så det blev sängen och idag har det blivit en dag full av fotboll, även alla dagar fram till 11 juli kommer vara fullbokade i princip.

Sömnen har på senaste tiden varit riktigt dålig och det är för jag ligger och tänker på massa saker, saker som jag inte vill tänka på. Går och lägger mig vid 1 tiden och somnar ändå inte förrän vid 5-6 så det är lite jobbigt men när man haft det roligt i en dag som igår ska jag inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0