Melodifestivalen: final

Imogon smäller den sista raketen i fenomenet melodifestivalen och det är den mest ovissaste finalen någonsin, de unga mot de äldre. Jag har varit ganska säker på vilken låt som kommer att vinna sedan den skrällde och plockade flest röster i sin deltävling, vilken det är kan ni se nedan. Det följer också en ranking på bidragen, där jag listar i vilken ordning jag tycker låtarna ska komma.

1. Andreas Johnson - We can work it out
2. Peter Jöback - Hollow
3. Salem al Fakir - Keep on walking
4. Anna Bergendahl - This is my life
5. Ola - Unstoppable
6. Eric Saade - Manboy
7. Timoteij - Kom
8. Darin - You're out of my life
9. Jessica Andersson - I did it for love
10. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar


Vinnaren:
Timoteij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0