Vilken helg!!!!!!!!!!!!!!!

Veckans lista utgår denna vecka.

I fredags åkte jag, Johanna, Frida och Micke till stugan i dalarna, Emma skulle ha följt med men hon vart sjuk och det var tråkigt.

Fredagen började med en lagom lång bilfärd och slutade men en riktigt härlig fest, det mellan var också riktigt skoj. Vi packade in våra saker i stugan och skulle göra ordning engångsgrillarna (som för övrigt var ganska usla) för att grilla, lax till frida, kött till mig, korv för micke och kött för johanna. Tog lite tid för min bit att bli färdig men god var den, därefter startade festen. Vi gick ner till en plats nära vattnet för att dricka, spela musik, sjunga och elda för att få lite värme. Frida stod för spelandet på gitarren och för det mesta utav sången, svårt att fatta hur bra människor kan vara på musik. Jag drack inte så mycket på grund utav en yrsel som verkar ha släppt nu, typiskt att den släppte efter festen men allt är inte perfekt här i världen. På grund utav av regn drog vi upp till huset och festade under tak, det blev bättre stämning tyckte jag och allt var så perfekt. Johanna och Micke vart ganska fulla och pratade även mest av alla, det blev ganska mycket prat om gay och johanna verkade ha halkat in på det ämnet den kvällen. Det var inte allt vi pratade men till stor del, johanna sa även saker till mig som betyde så mycket av jag fällde några tårar. Det blev fest ända fram till morgondagens ljus tittade fram, då gick festen in och frida, emma, och micke bjöd på dans som var riktigt roligt att titta. Det blev strax efter sängen.

Lördagen blev lugn och skön, micke åkte då hem för att vara med emma och det förstår man. Vi tre andra spelade lite spel och diskuterade fram till kvällning. Idag så packade vi ihop och skildes åt efter tre dagar som betytt så mycket för mig. Detta beror på att jag varit så nere den vecka som har varit och behövde verkligen något som skulle få mig glad, det kan man säga att jag fick.

Inlägget vill jag avsluta med att säga att Frida är en person som det inte finns många av i världen, mogen för sin ålder, lätt att tycka om och påminde om mig själv en del. En bättre människa än mig och värd ett stort tack för att fått träffa henne.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad gullig du är, säger bara detsamma till dig.

Du är verkligen hur härlig som helst. Kram

2010-05-08 @ 01:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0