Soon it's december

Klockan 11 idag har jag ett möte med arbetsförmedlingen, hoppas att det inte tar för lång tid. På kvällen ska jag träna igen, kroppen är inte riktigt i toppform efter träningen i torsdags och det säger en del om hur dåligt tränad man är men man ligger i. Har fått 7 minuters speltid denna säsong och bara missat 3 träningar men detta kanske blir min sista säsong i klubben så tränar på i hopp om att man ska få en chans, ser inte lovande ut men jag ger inte upp.

Det är dubbelmatch i helgen, först mot Borlänge 14.30 på lördag och mora 10.30 på söndag men kommer nog inte att bli uttagen i någon utav matcherna. På kvällen på lördag blir det bubbling förhoppningvis, ska bli kul.

På söndag den 12 dec är det lucia movie night och då är man på plats, 3 filmer och äntligen blir det dags att sätta sig i en biosallong igen. Hoppas att filmerna är bra bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0