sudda sudda bort din sura min

Jag och Johanna åkte ut till vattnet och satt där en bra stund, pratade om det som varit och framtiden. Det var ganska ljust ute under hela tiden vi var där och vi åkte därifrån vid halv 9 tror, vi eldade men det tog ett bra tag innan det tog sig och det får man tacka Johanna för. Efter den dagen har jag varit lite halvkrasslig och försöker hålla mig inne så mycket jag kan men när snacksmänniskan i mig ville ha chips så var det bara att ta en tur med cykeln till MM, blev sportdryck. Var ju fotboll och ingen fotboll utan snacks, matchen kunde dock ha varit lite mer underhållande.

Idag tänkte jag kolla på brynäs-linköping, i alla fall i två perioder för sedan ska jag träna innebandy. Med tanke på att det är match på söndag tycker jag att det borde bli en del folk, det ska vara fullt men det är väl att hoppas på för mycket.

Har läst att en del har börjar pulka igång vintern, tycker dock att det är lite väl tidigt och mer snö skulle inte skada. Ju mer snö, dess bättre.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0