Äntligen

Hostan är borta och nu är det bara halsonten ska försvinna så blir allt prima igen, kände att jag blev lite bättre efter att jag fällt några tårar. Nej, det har inte hänt något men såg en sorglig filmen som inte är specielt bra och det skede ändå. Ibland kan det bli så där.

Här nedan följer texten till: En gång till

"Jag vet att vi sagt saker
som vi inte borde till varann
och för att skapa en reaktion
har vi istället sårat varandra
vi har tävlat, vi har samlat poäng
fast ingen vann
Åh det är så lätt att låta allt gå förlorat
en gång till, en gång till

En gång till, du och jag, en gång till
kan va vi vara de vi ville
en gång till, du och jag
vi började för länge sen
och vi kan börja om, en gång till

Alla gånger som du sagt
ja sagt att jag inte hör på
har det väl legat någonting i det men ändå
är du den första och kanske den enda
som jag litat på
åh det är så lätt att låta allt gå förlorat
en gång till, en gång till

En gång till, du och jag, en gång till
kan va vi vara de vi ville
en gång till, du och jag
vi började för länge sen
och vi kan börja om, en gång till

PS. I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0