bra, tror jag

Enligt läkaren var det bara öroninflamation så får se om tabletter har hjälpt om 10 dagar, hörseln är tillbaka iaf och det är riktigt skönt även om man fortfarande hör dåligt. Huvudvärken vägrar släppa och då har man legat större delar utav dagen men får se imorn hur jag mår, bra hoppas jag. Ni undrar säkert varför jag skriver "älskar er" nästan varje gång i bloggen och det är därför att man kommer aldrig kunna säga det för många gånger, mina känslor är så starka över dessa människor jag mött i mitt liv och de har också format mig till den jag är idag. Man kan aldrig ta en dag för givet, vad som helst kan hända och därför är det så viktigt att man säger vad man känner innan det är för sent. Ibland så kan man dock inte alltid säga vad man känner men oftast, även om ni alla som läser den här bloggen inte känner lika mycket för mig som jag gör för er så....


...Älskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0