Sanningen

Jag kollar på bartenderskolan, paradise hotel och kungarna av tylösand men programen i sig är inte särskilt bra, bartenderskolan har konstiga klippningar, paradise är allmänt uselt och kungarna av tylösand är rätt osmakligt egentligten. Så varför tittar jag då, bartenderskolan har trots allt en del humor och några lite halvdumma männsikor, paradise ger jag en sista chans denna vecka för denna säsong är allt under all kritik men kungarna av tylösand kollar jag på för jag gillar människorna som är med. De har en hyfsat skön inställning till livet och rätt sköna människor så därför är lite befriande att se hur de håller på i programmet för jag skulle aldrig göra det.

Sedan måste jag bara hylla halv åtta hos mig som är ett riktigt bra program, det är roligt och lättsamt så det går inte att tycka illa om det. Här nedan följer nu en listan på veckans bästa och sämsta tv, från mån förra veckan-tisdag denna vecka


  1. Halv åtta hos mig
  2. Grannfejden
  3. Lyxfällan
  4. Brottet
  5. The event
  6. Starke man
  7. Gossip girl
  8. CSI
  9. Top model 14
  10. Hockeykväll

  1. Tv4: Sverige-Holland - Jihde, Andersson, Lundh och Kåmark vilken usel uppställning, ge tillbaka fotbollen till viasat sport.
  2. I form med Anna Anka - Måste hon alltid vara med i tv.
  3. New York fruarna - Kan vara det sämsta programmet av allt som går att kolla på.
  4. Paradise hotel - Allt är värdelöst.
  5. Dansbandskampen - Mycket värre underhållning på en lördagkväll är svår att finna.
  6. Dansfeber - Jo, här hittade jag något som är värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0