Vilken dag!

Natten till tisdagen var hemsk, sov högst 2 timmar och sedan när jag trodde jag skulle somna om så ringer pappa mig och frågar om jag kan hämta Neo på dagis. Klart jag ställde upp på de och så kom jag dit och kläde på honom och sedan när vi skulle gå så visste jag inte vilken vagn som var hans, ringde pappa och frågade men mamma beskrev hur den såg ut och det var kanske den sämsta beskrivningen jag har hört. Iaf tog jag en vagn som var som beskrivningen men efter att ha kommit en bit som möter jag några fröknar som frågar mig om jag inte tagit fel vagn och visst hade man det, det stod till och med namn på den så det var bara att lunka tillbaka. Detta var något som borde ha varit pinsamt men jag tyckte det var ganska trevligt, fick spendera mer tid med underbara Neo och fröknarna var riktigt trevliga.

Så kom jag tillbaks och då hittade vi rätt vagn och det visades sig att ingenting utav mammas och pappas beskrivning stämde, så har skrattat lite lagomt åt det idag och retat de lite grann.

Vi tog sedan en tur in till staden där jag köpte 3 nya filmer till min samling, 2 vanilla coke samt en dr pepper. Vi kom hem sedan och då åt vi makaroner och köttbullar, var ett tag sedan så det uppskattade jag.

Kvällen blev ganska lugn och skön efter ett program av halv åtta hos mig, superstars, house och sedan tv3 nya bartenderskolan som blev skön avrundning på dagen.

Nu ska jag gå och lägga mig, kan också konstatera att jag skrivit ett av de längsta inläggen i min bloggs historia så det var trevligt.

Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halv åtta hos mig är kul att titta på. :)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-06 @ 21:59:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0