18-2

Idag hade vi träningsmatch mot Älvkarleby och vi vann med hela 18-2, vi spelar i en division högre så siffrorna ska vara ganska stora. Gjorde en helt okey insats men finns en del att förbättra om jag ska få stå något i år, framför allt att fånga in bollarna. Tappade en del enkla returer idag samt kom jag fel ett par gånger i positionsspelet men första matchen på säsongen så det finns tid att fixa till det.

Imorn ska jag rösta (S) och sedan blir det fotboll på tv igen, ännu en härligt dag i paradiset. Nej, skoja bara men skönt att få vila upp mig till träningen på måndag.

hTack till alla som kom och kollade på matchen, Johanna och Emma de ställer alltid upp och blir riktigt glad när det kommer och kollar. Inte för att jag hade blivit ledsen om de inte hade kommit men det känns som de går bäst för mig när de är där.

Älskar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0