idag och imorn

Idag så åkte jag över en stund till Johanna, gick igenom en del musik som ska spelas på partyt nästa lördag och den känns som den kan bli en låååååååååååååååååång kväll. Nej, skoja bara även om musiken är av sämsta slag kommer jag ha det trevligt ändå och det kommer alla andra också ha. Nu så sitter jag och väntar på att hockeyn ska börja, jävla idol går nu och det går ju inte att kolla på.

Imorn är det match mot älvkarleby, ska bli grymt kul att komma igång. Blir även hockey mot kvällningen, Djurgården - MODO.

På tisdag fyller Johanna år så då ska jag över en stund och umgås, passar bra så dagarna börjar rinna på när jag inte har träning.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0