jag vill sova

Är riktigt trött efter gårdagen men trodde att man skulle bli lite piggare av att kolla på hj-17 matchen mellan skutskär-sätra men hade fel, blev nästan tröttare. Just nu väntar jag på att emma och micke ska komma förbi med drickat som blev över samt mobilladdaren, vet inte riktigt när de kommer förbi så vågar inte gå och lägga mig.

Det blev riktigt roligt igår trots att väldigt få människor dök men all heder till de som gjorde, verkade som Johanna var ganska nöjd ändå. Träffade Kolerud som man inte sett sedan 9:an och det var riktigt skoj, mötte devil, sjöberg, emil wiren och många fler. Hoppas att vi kan träffas igen någon gång.

Jag vill sova nu men får vänta någon timme till.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0