längesen

Det var ett tag sedan jag uppdaterat men nu så kör jag ett litet kort inlägg.

Har riktigt ont i halsen just nu och alla halstabletter hjälper föga men ska träna ikväll så får se vad resultatet blir, bra eller dåligt? När jag sedan kommer hem blir det fångarna på fortet och time out, har inge nattmat så blir sängen tidigt idag om inge oväntat skulle ske.

Det kanske blir innebandymatch imorn men får veta idag om är det blir av, skulle bli skönt att komma igång med spel när det är ca en månad kvar till säsongen drar igång.

Gud vad tråkigt det kan vara ibland, jag blev bjuden på ett födelsedagsparty men var tvungen att tacka nej eftersom jag redan är uppbokad för ett annat födelsedagsparty samma dag. Typiskt hade så gärna gått på det också specielt när det var en person som jag inte träffat sedan studenten, hade kunnat bli hur kul som helst men men nu är det som det är.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0