Nominerad

Jag har blivit nominerad av Johanna att berätta 10 sanningar om mig själv, kan bli svårt men får se. Tackar för nomineringen.

1. Filmkunskap är nog det ända i livet som jag är riktigt bra på.
2. Jag skriver låttexter men är usel på att sjunga.
3. Innerst inne så tror jag att världen skulle vara lite bättre utan mig.
4. Jag hatar mitt hår.
5. Jag skulle aldrig göra en skönhetsoperation även om jag tycker att jag är ful.
6. Har svårt att se varför man överhuvudtaget vill vara vän med mig.
7. Jag har ca 2000 dvd filmer + serier sedan har jag en massa brända filmer också.
8. Jag gråter väldigt ofta till filmer.
9. Jag ser hemskt bra i mörker.
10. Tycker att det är lättare att skriva om känslor än att tala om de.


Jag nominerar ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0