nu får jag lugna ner mig

Har varit riktigt politisk de senaste dagarna så det är nästan så jag spyr på mig själv, har nu kommit fram till att detta blir mitt sista politiska inlägg iår. Jag läste ett blogg inlägg idag om att en person var trött på alla som beklagar sig på facebook över valet, det klart att alla människor har olika åsikter men man måste få beklaga sig. Jag vill inte ha ett land som känns igen vid andra världskriget och folk måste få ut sin ilska, så jag förstår alla på facebook och andra ställen som klagar över valet. Om personen mot förmodan skulle läsa det här blogginlägget så tycker jag att din blogg annars är super, det var bara det.

Har en liten grej till att säga och är säkert inte ens först men här kommer det iaf.

Det finns dumma människor, så finns det de som är ännu dummare och så finns sverigedemokraterna.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0