12 års väntan är över

Inte mycket att skriva egentligen, familjen har fortfarande inte kommit hem från Ullared men borde vara hemma snart förhoppningsvis. Ska se vad roligt de köpt åt mig.

Kollade runt lite på älvkarleby hus hemsida igår och ganska värdelöst att det bara finns studentlägenheter på berget, hade gärna haft en i centrum så man hade haft nära hem till mamma och pappa men får försöka klara mig. Det tar ju inte superlång tid att cykla men helt klart hade det varit en fördel att ha lägenheten i centrum, inte minst med tanke på alla äffärer.

Bio ikväll alltså, jag vet att skrivit mycket om det men har längtat 12 år på en fjärde screamfilm så nu äntligen ska det bli dags. Jag var 6 år när jag såg den första, 7 när jag såg den andra och 9 när jag såg den 3 och nu har man hunnit bli nästan 21 när man ska se den fjärde. Som det verkar också den sista för den går riktigt dåligt i USA, visserligen kommer den att spela i budgeten men filmbolaget kan inte vara nöjd med denna usla öppning.

Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0