Hockey

Ska ta det väldigt lugnt de här dagarna nu innan praktiken och vaknade faktiskt för 30-40 min sedan, känns riktigt bra. Kollade på hockey och l word säsong 5 igår så blev lite sent, när man väl börjat kolla går det inte att sluta trots att klockan blir mycket. Ikväll blir det hockey igen, Sverige går in i turneringen och ska bli riktigt kul att se vad det här svenska laget står eftersom jag rankar tre kronor 4-5 nått sånt där. Hoppas dock att vi är bättre än så.

Imorn ska jag nog sova lika länge och så ska jag handla morden i midsomer dvdn med expressen, snart är samlingen komplett. 6 filmer kvar och 5 efter imorgon.

På onsdag ska vi iväg och köpa tält inför resan, får se vad det blir för något men det blir lite försmak av det som komma skal i sommar.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0