idioter

Vet att jag varit dålig på att uppdatera men tappar helt lusten när man mår dåligt, vet inte om det är halsen eller huvudvärken som är värst. Hur som helst så är det högskoleprovet imorn och då är det ju självklart att man ska må dåligt, kan kanske vara en fördel att inte kunna koncentrera sig fullt ut men det tror jag inte. Just nu skiter jag faktiskt i hur det går bara jag blir 100 procent frisk någon gång, helst redan imorn.

A serbian film som skulle ha kommit ut att hyra igår har dragits tillbaka av videotoppen för att de tycker den är för våldsam, det räcker tydligen inte med åldersgräns på 18 år utan de tar bort den helt. Det finns bara ett ord, bedrövligt. Visst folk spyr när de ser hemska filmer men vad fan, de får väl skita i att titta på filmen. Tror videotoppen att man blir mördare genom att kolla på filmen eller att man blir skadad psykiskt?, det där är bara skitsnack. Varken tv-spel eller film har någon skadad inverkan på människan, vi lever i 2011 och en film blir förbjuden för att hyras ut men då kan de väl sluta sälja cigg också eftersom där är det 100% bevisat att ciggareter dödar. Jävla dubbelmoral, nu bestämmer inte videotoppen över ciggen men ändå.

Allt för mig.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0