lite av varje

Mår mycket bättre idag men långt ifrån frisk men om några dagar kanske man är back in action, har ju match i helgen också så måste vara frisk då.

Högskoleprovet var riktigt skoj, blev mindre glad över resultatet men nu är jag ganska nöjd med mina 30 rätt ändå. I höst kanske man är tillbaka i högskolans lokaler, är faktiskt riktigt sugen på det just nu så ska njuta så mycket jag kan av dagarna som är kvar tills jag börjar plugga igen. Känns nästan som att det är nu man börjar bliv vuxen för första gången, men 3,5 år kvar innan ett jobb kan vara aktuellt.

Som fortsättning på mitt inlägg om a serbian film kan jag nu säga att jag sett 40 min, kan köpa 18 års gränsen men att förbjuda den som hyrfilm är bara löjligt. Antichrist blev inte förbjuden och hade ingen 18 års gräns, vilket är mycket konstigt eftersom i mina ögon var den värre än a serbian film och då var den inte mycket att orda om eftersom jag inte tyckte den var särskilt specielt våldsam. Tycker alltså att videotoppen borde byta ut den som bestämmer över vilka filmer som ska släppas på hyrfilm, förbannad är jag.

Morden i Midsomer är igång med en ny säsong i Storbritanien och avsnitt ett var hyfsat men Neil Dudgeon var inte alls särskilt bra, helt klart under förväntan men efter avsnitt två känns det bättre men att nå upp till Nettles klass kommer inte att ske. Ska dock bli kul att se fortsättningsvis om det håller för mordserien som blivit rena kultserien.

Till sist måste jag säga att Israel bidrag till ESC är riktigt bra, Dana Internationals - Ding dong är en av de bästa låtarna.

Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0