Mattips och veckan

Jag ska inte skryta men jag är verkligen mästerkock av nattmat, det är säkert. Inatt åt jag en smörgås med smör, tomat, skinka, majonäs, ost och gurka. Kan det blir godare, det mina vänner är ett riktigt smarigt mattips.

Hela veckan är uppbokad och det är ju både bra och dåligt, bra för att man har något att göra men dåligt för att det är sista veckan jag är ledig men ska inte klaga för har ju faktiskt varit ledig massor utav dagar i vanliga fall. Imorn ska jag till Johanna och fixa ansökningen till högskolan och efter det döma innebandy, torsdag är det träning, fredag-söndag har jag hand om hela huset och på kvällen på söndag blir det Scre4m.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0