tänk vad trött man kan bli

Spelade sista seriematchen inomhus för säsongen och inte gick det bra idag heller, torsk med 6-4 och nu får man vänta några veckor till innan utomhuscupen drar igång men vi ska ha en träningsmatch innan så det blir skönt.

Familjen är i Ullared så man har hand om hela huset, lagomt slitsamt med alla djur runt omkring men flyttar trorligen snart så man slipper en del. Var inne och kollade runt lite på blocket, hittade faktiskt en del prylar som man skulle kunna ha användning för men tycker att det är lite tidigt än så länge eftersom jag inte har fått reda på om jag kommer in på högskolan eller inte kommer in så får vänta med sånt lite till.

I övrigt så ska jag på bio imorn, Scre4m som öppnat ganska dåligt i USA vilket kan sätta käppar i hjulet för den trilogi som är planerad.

Kommentera rubriken kanske, alltså jag vet inte vad det är men är så sjukt trött och var grymt irriterad över att jag fick sitta och vänta på bussen 1 timme. Det var inte bussen som var sen eller någonting men de där jävla tiderna är så värdelösa, en gång per timme och eftersom jag gick från Gävle strand hann jag inte med att ta den första bussen. Har lugnat ner mig nu iaf och ska kolla på fotboll ikväll och gå ut med hunderna några gånger till och ge de mat. Vilka dagar.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0