n0llningen

Igår var introduktion men tycker inte att jag blev mycket klokare utav det men hade det roligt ändå, n0llningen startade igår och hade det riktigt roligt. Mitt lag ligger tvåa just nu i tävlingen men förhoppningsvis så vinner vi totalen men kan inte vara med på lördag, lite synd men behöver verkligen köpa de sista grejerna till lägenheten. Kom jättebra överens med alla i laget och det var längesen jag hade så roligt men samtidigt saknar jag min klass från media, kan inte förklara men tror att det var 3 år som jag aldrig mer kommer uppleva. Hade roligt i princip alla dagarna de 3 åren och vilken klass jag hade.

Idag blir det brännboll och jag längtar.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0