vilken underbar vecka det har varit och vill tillbaka till skolan!

I fredags var det stadskamp och har ingen aning om hur det gick men det var hur kul som helst, det var bara hur sjukt som helst. Älskar att kunna få ut en sida man annars inte visar, alltså jag är så lycklig över veckan som varit och önskar jag hade lite bildbevis från den. Jag vill kunna sitta om 3,5 år och titta på bilderna och minnas hur jävla kul jag hade, hoppas någon har bilder.

På måndag börjar allvaret, lektionerna drar igång och därför är det extra tråkigt att n0llningen krockar men hoppas det kan lösa sig på något sätt. Såpabandy står på schemat och det kan jag i alla fall definitivt vara med på, kan missa summer games och beachvolleybollen som jag hade längtat så efter. Hur som helst så kommer detta vara två veckor jag aldrig kommer glömma, tack för det alla som varit delaktiga i n0llningen men än är den inte över.

Love you all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0