x-box och längtan till flytt

Har spelat x-box 360 i 3 dar nu, nhl 10 och det är kul samtidigt som man blir förbannad men försöker hålla mig lugn. Förlorade finalen med 4-3 i matcher, ledde med 3-1 så var lagom kul.

Idag var jag till Ikea med Micke, Caroline och Johanna och kollade runt på olika saker jag ska köpa till lägenhet, tror det kommer bli riktigt snyggt där när jag är färdig om jag nu får den och om jag får pengar ifrån csn. Ska ringa arbetsförmedlingen och höra mig för om försäkringskassan är informerad om att jag skrivit ut mig, annars kanske jag inte får några pengar. Skulle vara riktigt pissigt. Hur som helst så hoppas jag att allt är som det ska vara och då blir det flytt 1 oktober, vill ha tyst och lugnt när jag pluggar så måste ha något eget. Får bo en månad kvar hemma men det klarar jag, har ju klarat mig snart i 21 år så klarar lite extra tid.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0