Det här är resten av veckan

Ska inte säga att dagen har varit toppen men det har varit helt okey, gjorde helt fel i att hyra irene huss dock, otroligt seg historia men nu borde burken vara stängd. Det finns verkligen ingenting att bygga vidare på, det har känts som de harit idébrist i samtliga 12 filmerna även om ett par har varit bra.

Fick jättemycket beröm av min lluare, dock är jag tveksam till hur jag ska kunna förbättra mig när jag fick nästan full pott på allting. Det gör mig jättenervös trots att det är bra långt kvar till nästa praktik.

Har samspråkat med mina vänner på facebook och på mobilen, det är jättetrevligt.

Imorn så blir det till att skriva för fulla muggar, ska lämna in dokumentationen samt skriva grupparbetet med den andra studiegruppen. Det blir nog bra det här.

På lördag har jag match i Valbo på morgonen och sen ska till Pauline och Jossi för speldag, ska bli så roligt så. Ska sova över där också, det ska också bli roligt.

Träning ikväll och säkert någon film efter det, vet inte riktigt vilken jag ska ta bara men det ordnar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0