Helgen

Alltså fredagen imorn känns som en riktig mellandag, har massor av saker jag ska hinna med bland annat hinna tvätta alla kläder till på lördag. Nyårsafton kommer nog bli en långvarigt minne, om Palle kommer så har jag alla mina närmaste vänner samlade på samma ställe och det kan inte bli bättre än så.

Nyårsfest hemma hos Johanna med Malin, Micke, Emma och Frida som jag inte festat med på 1,5 år vilket ska bli riktigt kul. Fler än så blir det men de är så jag känner är viktigaste att ta upp, Palle också om hon kommer.

Det kommer trorligtvis bli ganska sent så sover över i stan för att ta mig till Skutskär på söndagen då det blir inventering på Willys, längtar inte kan jag säga.

Kommer nog ha många härliga bilder att visa upp men mer om det blir det på söndag eller måndag, beroende på vilket skick man är i.

Vi syns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0