dudidu

Alltså är så jävla taggad till att börja spela fotboll nu så det är sjukt, lite mer än två veckor kvar men känns som en evighet. Visst det är kul med innebandy och det var riktigt kul att träna i måndags men man har inte samma glöd som man hade förra året, har inte stått lika mycket heller så har nog mycket att göra med det.

I övrigt har jag anmält mig till högskoleprovet, ska bli grymt spännande men det är dock väldigt långt kvar. 2 april känns inte alls ligga nära just nu. Allt över 0,5 är jag nöjd med så hoppas att det går bra men skulle bli grymt besviken om jag hamnade under det, känns lite som man lika gärna kunde ha skitit i att göra det men som sagt vi får se hur det går.


Detta kan vara något av det vidrigaste jag druckit iår eller någonsin, vet inte hur man ska beskriva smaken men man ska nog prova för jag finner inte ord för att beskriva den. Äcklig!

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0