Melodifestivalen del 1: Luleå

Danny - In the club  CC Musiken är helt okey men texten är otroligt tjatig.
Swingfly - Me and my drum  CCC Låten satte sig verkligen efter 3 min istället för 1 min, boom-boom.
Jenny Silver  - Something in your eyes  CCCC  Äntligen en bra schlager men det räckte tyvärr inte.
Pernilla Andersson - Desperados  CCCCC En grymt bra låt och hoppas verkligen att det räcker till en final.
Le kid - Oh my god  C  En tramsig poplåt som fick barnrösterna, tur att det slutade vid en 5:e plats.
Rasmus Viberg - Social butterfly  C Låten funkar bättre i små mått och blir hemskt tråkig i längden.
Jonas Matsson - On my own  C  Det gjordes några ändringar i låten innan tävlingen dock inte till det bättre.
Dilba - Try again  CC  Vad vill den här låten? upptempomusik till stillande sång, inte okey.


"Jag ska aldrig lämna dig, du ska aldrig nånsin få se mig gå
om du ger din sorg till mig kan jag bära den åt dig"

Grym text. Pernilla Andersson - Desperados.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0