allt eller inget

Har blivit så där dålig på att blogga igen men ska skärpa mig, har dock inte så mycket att skriva om eller inte så intressanta saker iaf. Kan börja med att jag och Johanna har börjat umgåts mer igen, även om vi inte har glidit ifrån varandra känns det som det var länge sedan vi sågs så mycket vi gör nu och det är bra. Träffade Emilia igen efter flera veckors uppehåll i tisdags och det var trevligt, spelade lite spel tillsammans och Johanna var också med. Helt sjukt vad bra det gick för mig, vi spelade vinter OS i turin och av 15 grenar tog jag medalj i samtliga. 10 guld, 2 silver och 3 brons.

Förra veckan vägde jag mig hos Johanna och blev så jävla glad när det stod 63 kg men det var ju helt mongo så klart, vägde mig senare på en våg som fungerar och då visade den 82 kg så visade ungefär 10 kg fel. Jävligt roligt men är på väg neråt efter den här veckan tror jag, 3 innebandypass måste ge resultat.

Känner riktig glädje över fortsättningen på det här året, ska skriva högskoleprovet snart och är faktiskt inte ett dugg nervös över det för tänker så här: Går det dåligt så gör det, kan faktiskt inte påverka det så mycket men på så här gamla högskoleprov har det gått riktigt bra. På sådana här test alltså, så tror nog att det kommer gå ganska bra.

Kan inte sova som vanligt så tänkte köra slut på The l word säsong 4 nu, 4 avsnitt kvar. Håller på att tvätta också så måste hålla lite koll där, målvaktsdressen. Längtar jävligt mycket nu tills jag får mina pengar igen, då väntar l word säsong 5 och så vill jag att sista säsongen ska komma ut för då är samlingen komplett.

Har börjat spara pengar inför resan till Göteborg i sommar och har räknat ut att jag kommer att ha ca 6000 att röra mig med, känns riktigt jävla bra faktiskt och tror det kommer bli en toppen sommar. Vi ska ha med oss Johannas Ipod för att kunna spela musik och vi ska lägga in lika många låtar var så alla får det dom tycker om, gud vad skönt det ska vara att grilla de ordenligt med min musik. Eldkvarn är ett måste, Petter likaså sedan är Thåström given. Ni hör ju själva, det komme bli AWESOME!

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0