en bra start på nya året

Tycker att 2011 har börjat grymt bra och om man jämnför vid den här tiden förra året så kändes det mesta piss, det kändes nästan som allt bra med 2010 ledde till något dåligt men nu har ny boll satts i rullning. Mycket som kommer att ske där tex en vecka i Göteborg, skolstart till hösten kanske och kanske även egen lägenhet. Däremot så ska två utav mina närmaste vänner flytta vilket kommer att bli ganska jobbigt tror jag, iaf om jag inte kommer in på högskolan. Det känns som att allt kan leda till något bra men får hoppas att allt går som det ska annars kan detta bli ännu ett skitår, det får absolut inte ske.

Har fler roliga nyheter om vad som ska ske men detta kan jag inte berätta något om, än så länge iaf.

Tänka bara säga att jag vann på bowlingen igår också, jag som är så dålig. 244 poäng på två serier tror jag är nytt PR.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0