en kortis

Trodde det skulle bli en lugn dag idag men det blir fulla rullar, har ingen anning hur jag ska hinna med allt. Det behövdes domare till en match kl 11.30 och eftersom jag inte hade något annat för mig vid den tiden kunde jag lika gärna hjälpa till, ställer alltid upp för Dan om han behöver hjälp. Efter det är det bara att ta sig upp på läktaren för att vänta in älvkarlebys match, hoppas brorsan får spela bara. Snabbt hem efter matchen och ta något att äta sedan blir det en tripp till Johanna, ska kolla på handboll och sedan blir det som vanligt att vi umgås. Sover över där också. Där är dagen slut och måndagen närmar sig med stora steg då det blir träning i vanlig ordning, allt är så bra nu tycker jag.

Längtar till fredag då det blir filmkväll med Johanna, Emma och Micke.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0