hemskt

Igår så var jag hos Johanna och vi bakade kladdkaka, hur god som helst blev den men när vi hade bakat färdigt så satte jag mig i vardagsrummet och kollade på handboll och fick så jävla ont i magen. Det gör inte lika ont idag men det smärtar fortfarande, vet fan inte vad jag ska göra. Ryggen värker också och tänkte om det hänger ihop på nått sätt men kanske ska ta lite alvedon så går det kanske över, får se.

Idag tänkte jag titta på Sverige-Botswana, säkert en skit match men har inte så mycket att göra just nu så kan lika gärna kolla lite på den. Ikväll blir mästerkocken och någon film för någon träning blir det inte när man har så här ont.

Älskar er.


Filmbetyg:

Splice  CCC
The losers  CCC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0